Mar 27, 2011

1st time kowttt :)

this is my first time main benda ni..xpandai kott :) hermmm...tp nak isi masa lapang kan..
balik keje b4 tido aku nak tulis2 skit. bosan babe...sbnrnya aku tak tau nk ckp ape...
urgh ! today hari yg penat wpon wiken...jona yeah ! (tp xsangat pon) nsb baik xbt double..sorry to say la i xsuke double2 ni haaa..penat cek taw ! kalu double dpt clain rm1000 sehari okey gak..ari2 aku leh bt kan kan kan...pfffttt !! bosannnn keje nak kawen !!! (tp fulus xde :( )

name minah ni SHAZALIA AKASHAH ni laa rakan ngumpat aku aka gossip2...hahahahha..kdg2 je la wei..xslalo pon..time mlm kami byk abiskan masa ngan bercerita n makan2 jew..hahaha
u know what she's a good girl...( kalo lia baca mesti terharu punyer laaaa... ) 
dia da nk tunang da pon..nati nk jadik bini org..hurmmm da taleh nk lepak2 cam biasa..xso'ot laaaa katenye lia...i'm gonna miss our time 2geder..ececehh tacing macing pulak dahhhh...

LAST but not LEAST this is our stori...if ade sumtin yg buat korang rase semacam i'm sorry n i don't care ! watever laaa org nk ckp ape pon..aku xkesah sgt..hurmm gtg ! bantal katil sedang melambai2 sambil menggoncangkan aku punyer comforter..ok guys babaiii ! 

                                       ~ superLover 1208~

No comments:

Post a Comment