Mar 27, 2011

mipi tido magrib huhuhu :)

HAAAA...stori kisah seram japppp...( tp u ols jgn tkt lak nak baca nati onkey )

baru tahu why org2 tua xbagi tido lepas asar..haa ni lah padah nye..mimpi bkn2...bkn nk mipi pasa aku kawen ke hape ni tak menatang hantu masuk mimpi aku..bodo kot..giler tkt..terus aku bgn tido..hoomaigoddd  ^ o ^
nak pulak masok si mia tu haa..dia hantu nyer okeeyyy..hahahah ngekkk tkt aku tgk muka dia masa masuk antu..tanak langsung pandang muka aku..siap bawah mate lebam2 lagi tuh..pastu dia suka tido ngan org yg ade baby kecik..tkt dowh...dia mcm nk bawak lari bb tu and then kill dem and buat mcm satu pengorbanan la kirenye..gilak budak kecik boleh ke wat cenggitu...tp dgn kuasa hantu tadi boleh dia bt camtu...mkn pulak gila banyak..biasa la ade peneman kan..eeeee seram giler..so tanak la tido pas asar..

hahahahha..antu ni tak takot langsung kan..nati kang aku buh pic real ghost tak pasal2 korang tak bukak aku nyer blog..aku pon da xberani nk bukak belog aku  ni haaa...

okeyyyy..malas da nk stori pasal antu ni haa...kang dtg teman aku mlm ni mampos aku..da la tido sekoq2..xke giler tetiba ade someone tido berambut panjang pastu senyum jee tinguk aku tido...aaaaa bodoooo xseyyyy ( ore klate ruponyo ) hahahahah ; D

~ superLover 1208 ~

No comments:

Post a Comment