Apr 3, 2011

* itu hari daaa *

WASSUP ! WASSUP !

hari itu saya bersama2 dgn sidia telah kepuasan yang amat..
so kitorang telah pergi ke suatu tempat utk hlgkan tension
nyanyi sambil mkn..lawey dop?

ekceli ni baru sikik makey..kami mkn doblas pinggan haaa
yela kan da mkn fri..kebetulan kot..
rezeki kan Alhamdulillah..
p/s: yg soploh pinggan lg tu xamik gmba maluuu.. :)

ni haaa makhluk yg kekenyangan
maah la gmba buruk..erk !
karok2 sapa puah...patuh kelik bye !


p/s : teringin nak kesana pulak..tp tggu next month lor
gaji gaji gaji derr...



CONTINUE ~

 1st April 2011
happy birtday to GICU staff..yg mane bday bln 2 and 3..
so bln ni lwt skit buat ye..
nasib aku kerja dat day..bulih jugak makan2 kan..


gmba mknn aku xsempat amik..
ngah keje derr..taleh tinggal patient..
ni je la pic aku ade :(


ni present2 tuk bday girl and bday boy !
byk kot..jeles nyer tingukk....
argghhh ! xsaba nk tggu bday aku
mitak2 dis bday party still on...
lau tak ngidam leerr nk dpt adia besor2


TAMBAHAN JEW :)


this is AIDAN !
the debab one okeyh ! xigt la umo brapo loni
besar doh aidan ni..ololo gerey weh pipi kekoh kammm !


ni haaa MY BUCIK..
mase g vietnam..ai posing sakan nampak !
kiut jah duk gitu
ilysm bucikkk !!

~ superLover 1208 ~

2 comments:

  1. model tiang pape tando ko tus.. mesti maha bayare dihs

    ReplyDelete
  2. hahaahha...bulih la koho2 nok jadi model... :)

    ReplyDelete