Apr 11, 2011

berkiranya kau !


p/s : kepada yg berkenaan jea
selama ni xpernah kot aku nk mitak ko bayar bil..bil tu selama ni aku la yang bayar guna duit aku sendiri sampai nk mkn pun takleh...ni mintak 20hinggit pun da bising....bodoh !
kenapa ko bising???ko xpenah tgk tibi ke???tipu laaaa...
sbnrnya aku da lama simpan dalam hati..pendam jea sampai bengkak...mls la nk bising2...aku tahu la ko mmg xsuka aku kan...ko xsuka bila aku start simpan brg ko..dah ko yg letak merata2 aku simpan la..ko tu hrpkan muka je cantik..tp sorry to say la ko ni pemalas giler...aku pon pemalas gak tp xde la semalas ko...sggup ddk lam sampah sarap..eeeiiii geli la ngek...
ko tahu selama ko duk sini xpenah sekali pon aku tgk ko kemas2 umah..never! ni bile aku kemas ko nk ngamuk2 pehal ? marah ye...haaa bia ko tahu sikit ekceli aku takleh thn tgk ko selerakkan brg2 ko kt atas lantai..xreti nk simpan langsong ! okey yang ko pemalas ni aku xambil pot sangat..tp kdg2 hangin gak la..pg aku kemas mlm kang selerak jugak...
tp aku yang xpuas hati ni pasal bil...berkiranya kau ye...kalo xsuka ckp la..ni duk ngamok kt org lain pehal...
urghhh !!! xleh kot tgk kau..urgh !
muka cantik tp pemalas !!!! tlg la ubah sikap tu ye cik adik...nanti da nk jadik bini orang harap2 ubah la ye sikap tu..jgn jadik hipokrit sudah la ye...
da la malas nk layan ko !

p/s : saje nk luahkan ape yg ade lam hati ni...skrg tgh serabut giler babi okeyy !!! -_-

4 comments:

  1. huish. ado jugok ore lagu ni ma dih. buke nok trimo kaseh dop.

    takpo la ma buat baek balas baek, buat jahat balas jahat. huhhu~

    ReplyDelete
  2. tahu la wah..malah doh nok layey...
    bia la dio nge cagho dio...
    mu mu aku aku..heheheh

    ReplyDelete
  3. xbaik maroh2, saba gak.

    ReplyDelete
  4. lamo jamey doh saba..
    xpo maroh daley ni jah..bekok do'oh dekpom

    ReplyDelete