Apr 29, 2011

malam yang sepi pi pi...

kebosanannnnnn !!!!
now playing oasis - little by little....ahhhh terlalu bosan mlm nih..nk tulis ape pon da tak tau..nk kutuk org boleh??? hahahaha..boleh je kan..gpun ni kan belog aku...kalo rase xpuah ati face to face la kan...
hermmm...bkn nk kutuk ekceli...nk luah ape yg terbuku..aku xsuka pompuan yg tak tahu maluuu AR..hahaha..mesti dia bace pasni...xpe bia dia baca..betapa aku tak suke dia..tehegeh2 kt org yang da tak sudi..dlu mase ade tanak hargai,,skg bile ngan aku gedikkkk nak balik..bodo la kau !!okeeyy xnak cite pasal dia..nyampah !

p/s ; sedor la AR wehhh...udah2 la cari dia okeyyy...ko cari la org lain...ko kan chantek !!! ramai yg suka kann...tayah nk tggu dia..tayah kacau dia...tayah nk gedik2 lagis..kalo aku tahu ko cari dia lagi siap ko !!!


No comments:

Post a Comment